2013. szeptember 19., csütörtök

ŐSZI ASZTALI DÍSZ



Ma egy gyorsan és könnyen
 összeállítható asztali díszt szeretnék veletek megosztani.
Itt, Virginiában az idő kezd ősziessé válni és a kellemes hüvös érzése máris benyomta a projekt gombot az agyamban.
Múlt héten megosztottam a jelenlegi ebédlő dekorációnkat az angol nyelvű blogomon, ITT megtekintheted.
Most azon dolgozom hogy ezt a
türkiz ebédlőt átvarázsoljam őszi színekbe.

Tavasszal összeraktam egy fa asztali dísz dobozt, amelyet most felhasználtam ehhez a projecthez.



Ősz lévén mit it tehetnék bele mást, mint kedvenc őszi gyömölcseinket,
 amelyek így mindig kéz közelben lesznek.


Amit használtam:

- őszi gyömölcsök
- burlap vászon
- őszi levél dekoráció
- fa doboz



A fadobozt betekertem a burlap vásznammal és bokrétára kötöttem a végeit,
majd dekorációs faleveleket a burlap széleihez tűzködtem.


Belehelyeztem a gyümölcsöket és voilala kész is lett a szuper dekoratív asztali díszem.


Imádom  az őszi szineket a lakásban.



Egy ilyen gyors, 5 perces projekt mindig feldobja a napomat.


Mivel dekorálod ősziesre a lakásod?

Ha tetszik amit látsz, gyere és csatlakozz!

     

 photo EF115F2DC23BDCEF2836A0DC4259602E_zps46160045.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover