2013. október 3., csütörtök

DIY ŐSZI ASZTALI FUTÓ



Itt van asz Ősz itt van újra...
és én nem tudom abbahagyni az őszi dekorálást
Ma egy ismételten nagyon ötletes és gyorsan elkészíthető asztali futót szeretnék nektek megmutatni.
Nem kell hozzá sok minden és sok idő sem.
Ha teheted nézz körül a 100 forintos boltban { itt Amerikában rengeted dekorációs dolgot tudok beszerezni nagyon olcsón a dolláros boltban}
Ehhez a projekthez 4 asztali alátétet használtam, de ha hosszúra szeretnéd a futódat akkor vegyél többet.

Lehetőleg egyszinűek legyenek az alátétek.

Természetesen újra az egyik kedvenc eszközömet, a ragasztópisztolyt használtam segítségül.

Egy darab anyaggal,
ami sajnos nem igazán színben hozzáillő, ragasztottam össze a 4 asztali alátétet.
Ha esetleg van varrógéped, akkor azzal is összeillesztheted a darabokat, illetve kézzel is összeöltheted.
Én a leggyorsabb megoldást választottam.



A ragasztópisztolyommal hozzáillesztettem a dekrációs őszi leveleket.





Kb 4-5 levelet fogattam minden összeillesztéshez.  

Igazán nem került sok időbe,
 és máris az asztalomat dísziti ez a stílusos asztali futó.

Hogy tetszik?

Gyere és megmutatom,hogyan készíts szuper asztali díszt őszi gyümölcsökkel.

Ha esteleg még mindig az elején vagy az őszi dekorálásnak, gyere és csemegézz az őszi inspirációs összeállításból


Szereted az őszt?

Ha tetszik amit látsz, gyere és kövess!

 photo EF115F2DC23BDCEF2836A0DC4259602E_zps46160045.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover