2013. október 11., péntek

ŐSZI EBÉDLŐ DEKOR

Végre megoszthatom veletek az őszi ebédlő dekorácimómat.
Pár hete dolgozom már az átváltoztatáson és most itt az ideje, hogy ti is körül nézzetek.

Ez az alábbi kép az előző ebédlő dekorációról készült.
Csak azért,hogy ti is lássátok milyen sokat jelent 
ha apró dolgokat megváltoztattok a lakásban.
Nagyon szerettük a türkisz kék szint is, de most így ősz lévén sokkal jobban illenek a meleg szinek a lakásunkban, nem igaz

Ebben a bejegyzésben sok sok képet fogsz találni
 és remélem inspirálóak  lesznek számotokra.

Helló
ŐSZI EBÉDLŐ


Tegnap az angol oldalamon megosztottam,
hogy hogyan lehet ezeket a szuper megöreített táblákat elkészíteni.
MEGÖREGÍTETT TÁBLA


Ezeket a rattán hatalmas tányérokat pár éve szereztem be.
Tavaly föl voltak rakva az ebédlő másik falára,
 mostanáig pedig a padláson csücsültek.

Természetesen az ebédlő asztalt is feldíszitettem.


Nagyon invitáló lett...

A ruha szalvétáimat őszi falevelekkel tettem mutatosabbá.



A tányéralátét stílusban megfelel a falon logó rattán tányéroknak.

Észrevetted az
amit 5 perc alatt te is el tudsz készíteni?


És
 ŐSZI ASZTALI FUTÓT
 amit múlt héten osztottam meg veletek?

Csak, hogy az asztalt még szinesebbé és ősziesebbé tegyem
 egy nagy üveg vázát 
tele raktam levelekkel és faágakkal.

ŐSZ = ALMA
...Miért ne díszíthetnénk lakásunkat vagy asztalunkat őszi gyümölcsökkel...


Egyszerűen,kevés munkával is dekorálhatunk.

Egy virág cserepet borítottam be burlap anyaggal
 és raffia szállal erősítettem meg.

Hogy tetszenek a festett tökök?

A szekrényről levettem a kék ajtókat és a
polcokat beborítottam őszi ,friss falevelekkel.


Ez az egyik kedvencem, ez a régi stílusú öntöző kanna, 
amit 100Ftért vettem garázs vásáron.

Antikoltá varázsoltam egy kis fehér festékkel,és csiszoló papírral.


Néha a legegyszerűbb, apró dolgok
mutatnak a legjobban egy lakásban.

A fehér függönyt megtartottam és levelekkel díszitettem.


Mostanában nagy kedvencem a Morakkói stilusú szőnyeg,
 stílus maradt,csak a színt cseréltem meg.


Nagyon jól esik a szememnek a változás
és legszivesebben minden percemet ebben a szobában tölteném

Friss, új és invitáló.

Remélem tetszett a rövid ebédlő túra!

Kellemes hétvégét mindenkinek!

     


 photo EF115F2DC23BDCEF2836A0DC4259602E_zps46160045.png




1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és hangulatos lett az ebédlő. Az antikolt táblák a hatalmas rattan tányérokkal is nagyon jól mutatnak. :)

    VálaszTörlés

Pin It button on image hover