2013. augusztus 12., hétfő

ELŐSZOBA dekor


Mint tudjátk, egy jó ideje dolgozom az előszoba projeten....
Végre ugy tünik el is készült
Eredetileg szerettem volna egy olyan előszobát,ami elrejti a mindennapi élet számos lomjait, beleértve leveleket, iskolából hazahozott rajzokat, lábbeliket ami az ajtóban lekerül a gyerkőcök lábáról.
Sikerült ezt megvalósitani?

Azt hiszem igen...

A csikos fal festésével kezdem az előszoba projektet. Az előszoba egyik falát csikosra  festettem és egy igen praktikus cipős szekrényt helyeztünk a falra.Imádom ezt a bútordarabot .Rengeteg kisebb nagyobb lábbelit elrejt

Ezt követte az ülőke, emelynek alján két fehér tároló kosár van,ami szintén sok lomot magába rejt

A napszemüveg kosár is fontos része volt az előszoba rendezésnek. Mióta kineveztem a napszemüveg kosarat, azóta soha nem kell keresgetnem az eddig örökösen eltünt napszemüvegeimet.

A heti menetrend és programok kitűzésére készitettem el a parafatáblát ,amit szövettel bevontam.
Igy semilyen fontos program nem marad el mert el lett felejtve.

A fali rendező elkészitésével zárúlt az előszoba projekt. 
A rendetlenség eltünk a konyhai szigetről hála ennek szuper fali rendszerezőnek

Ha esetleg lemaradtál volna valamelyik előbbi bejegyzésről, itt olvashatsz bővebben róluk:












Hogy tetszik az Előszoba Új arca?
Te hol rejted el a mindenap lomjait?

Tetszik amit látsz..?

Gyere és csatlakozz:

 FACEBOOKGOOGLE +PINTEREST
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover