2012. december 24., hétfő

Ajándék csomagolás





Itt vagyok a karácsony előtti napon, és természetesen a csomagolás az utolsó pillanatra maradt. Az ajándékok csomagolása mindig is a kedvenc karácsonyi készülődéseimhez tartozott.
Ebben az évben a hagyományos és olcsó barna csomagoló papirt választottam. Mindig is azt gondoltam,hogy a karácsonyi csomagolo papirok vásárlása igazán nagy pénzkidobás.  Mire mindent szépen becsomagolunk és ajándék nyitás után ezek a drága papírok a szemétben kötnek ki.
 A barna csomagoló papír mellé színes és látványos Washi ragasztót használtam . Ezen hozzávalókkal dekoratívan becsomagolt ajándékokat tehetünk a fa alá.


 Ezek a dekoratív szalagok kiválóan alkalmazhatok többféle dekoráláshoz:  borítékok leragasztása, ajándékok diszitése irat mappák dekorálása .Washi ragasztók mindenféle színben es mintával vásárolhatók.


A Washi ragasztóval beborított ruhacsipesz tökéletes a kisebb díszítő és üdvözlő kártyák megfogatására.


Ugyanezzel a barna csomagoló papírral csináltam egy bokrétát, hogy díszítse a már becsomagolt ajándékot.
Itt vannak a lépések, hogyan készült papírból a bokréta.

  1. Vágjunk papír csíkokat
  2. Lehet ragasztóval díszíteni az egyik oldalát ha kívanjuk
  3. Hajtsuk fel mindkét oldalt es ragasztóval rögzítsük egymáshoz
  4. Készítsünk 8-10 darabot és ragasszuk össze őket.









... És olalah a szépen csomagolt ajándákok a fa alatt. Alig várom, hogy lássam a kis családom, amikor kinyitják őket.

Boldog karácsonyt!
Aniko

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover